ייעוץ חיסונים

לתכנית החיסונים אצל ילדים חשיבות גדולה והיא עשויה להשפיע על התפתחות הילד. בשנים האחרונות חלה עליה גדולה בכמות החיסונים הניתנים לתינוקות במיוחד בשנה הראשונה לחיים. לכן חשוב לבצע ייעוץ חיסונים אישי לילדכם. ידוע שהשנה הראשונה לחיים הינה שנה חשובה במיוחד להתפתחות התקינה של הילד. בשנה זו מערכת החיסון מתחילה להתגבש, ומערכת העצבים משתנה ומתפתחת כל העת. מסיבות אלה הילד חשוף יותר ורגיש להשפעות מהסביבה דוגמת מזון, תרופות ונזקי חיסונים, ויש חשיבות להכניס כמה שפחות דברים לא טבעיים, ולהתמקד בטיפול טבעי. במפגש עם ד”ר ברוזה אנחנו סוקרים את תכנית החיסונים הקלאסית של משרד הבריאות, ורואים כיצד ניתן לבנות תכנית חיסונית אישית לילד שלכם בהתאם לנתונים ורקע משפחתי שעולים מהמפגש עם התינוק.

אודות דר יפתח ברוזה

שמי יפתח ברוזה ואני רופא והומאופת.

השלמתי את לימודי בבית הספר לרפואה של הטכניון בשנת 2002.

בסיום הלימודים עבדתי כרופא במחלקה פנימית  ובהמשך התחלתי התמחות בפסיכיאטריה. מדי יום  שמתי לב למגבלות של הרפואה הרגילה, וראיתי מקומות רבים בהם היא איננה מוצאת פתרון אמיתי לשורש של הבעיות מהן סובלים אנשים.

זו היתה הנקודה בה התחלתי במסע  לחפש דרכים נוספות לריפוי. הלכתי למדתי, התנסיתי וחוויתי סוגי טיפולים ושיטות ריפוי שונות. העמקתי וחקרתי, ולמדתי את יסודות הרפואה ההודית-איורוודית העתיקה המחזקת את הגוף דרך התאמת תזונה אישית, יוגה, עיסוי וצמחי מרפא ועבודה על איכויות רוחניות. בהמשך התמחתי בהומאופתיה קלאסית –שיטה מופלאה שגדולתה ביכולת להתאים תרופה טבעית לכל אדם ואדם. ההומאופתיה פועלת לחיזוק של תהליכי ריפוי פיזיים ונפשיים, במטרה להוביל את האדם למקום בריא ועוצמתי.

צור איתי קשר היום

ההומאופתיה הקלאסית הינה תורה רפואית הדוגלת בטיפול באדם השלם בעזרת טיפול טבעי.

התחל לטפל בעצמך יום לפני ולא יום אחרי