תסמונת המעי הרגיז

תסמונת המעי הרגיז או IBS – Irritable Bowel Syndrome, הינה תסמונת המתבטאת בכאבי בטן, חוסר נוחות במערכת העיכול, ושינויים בהרגלי היציאות של האדם הסובל מהם-כלומר יציאות רכות ועצירות לחילופין. תסמונת זו נפוצה ביותר, ולמעשה מאובחנת לרוב לאחר שנשללו בעיות רציניות יותר כגון מחלת מעיים דלקתית, אי סבילות ללקטוז(חלב), מחלת צליאק ועוד. לעיתים רבות התסמונת מופיעה בזמנים של סטרס ומתח נפשי. היכולת של הרפואה הקונבנציונאלית לסייע במצבים כאלה הינה מוגבלת, וכאן יש באפשרותי לעזור על יד התאמת תפריט תזונתי בהתאם לבעיות , וטיפול הומאופתי שעוזר לטפל בבעיה מהשורש, ולהקל הן על הסימפטומים הפיזיים והן על המתח הנפשי.

אודות דר יפתח ברוזה

שמי יפתח ברוזה ואני רופא והומאופת.

השלמתי את לימודי בבית הספר לרפואה של הטכניון בשנת 2002.

בסיום הלימודים עבדתי כרופא במחלקה פנימית  ובהמשך התחלתי התמחות בפסיכיאטריה. מדי יום  שמתי לב למגבלות של הרפואה הרגילה, וראיתי מקומות רבים בהם היא איננה מוצאת פתרון אמיתי לשורש של הבעיות מהן סובלים אנשים.

זו היתה הנקודה בה התחלתי במסע  לחפש דרכים נוספות לריפוי. הלכתי למדתי, התנסיתי וחוויתי סוגי טיפולים ושיטות ריפוי שונות. העמקתי וחקרתי, ולמדתי את יסודות הרפואה ההודית-איורוודית העתיקה המחזקת את הגוף דרך התאמת תזונה אישית, יוגה, עיסוי וצמחי מרפא ועבודה על איכויות רוחניות. בהמשך התמחתי בהומאופתיה קלאסית –שיטה מופלאה שגדולתה ביכולת להתאים תרופה טבעית לכל אדם ואדם. ההומאופתיה פועלת לחיזוק של תהליכי ריפוי פיזיים ונפשיים, במטרה להוביל את האדם למקום בריא ועוצמתי.

צור איתי קשר היום

ההומאופתיה הקלאסית הינה תורה רפואית הדוגלת בטיפול באדם השלם בעזרת טיפול טבעי.

התחל לטפל בעצמך יום לפני ולא יום אחרי